Jak mogę Ci pomóc?

konsultacja online

Czujesz potrzebę dokonania zmian w swoim odżywianiu, jednak nie czujesz się zbyt pewnie, by przejść przez ten proces sama? Zapraszam Cię do wspólnej rozmowy. Podczas jej trwania, pomogę Ci poznać podstawy komponowania posiłków, byś mogła podreperować swoje aktualne żywienie. Wskażę czarno na białym produkty wspierające Twoją drogę. Pokażę też te, które warto wyeliminować lub częściowo ograniczyć. Podpowiem, jak zrobić to stopniowo, byś miała szansę dokonać trwałych zmian.

Przed umówieniem terminu konsultacji, wyślę do Ciebie kwestionariusz będący podstawą mojej pracy. Wystarczy, że wypełnisz go szczerymi odpowiedziami na zawarte w nim pytania. Po otrzymaniu od Ciebie pliku zwrotnego, umówimy się na spotkanie online, w dogodnym dla nas obu terminie.

Podczas spotkania online omówimy wspólnie Twój dotychczasowy sposób odżywiania. Wskażę Ci Twoje mocne strony oraz te, nad którymi warto popracować. Przedstawię Ci swoje obserwacje i sugestie. Poprzyglądamy się Twoim dotychczasowym wątpliwościom, a drogę do zbilansowanego żywienia podzielimy na poszczególne kroki. Ustalimy wspólnie Twój dalszy sposób działania. Skupimy się na jednej kwestii lub na kilku – w zależności od Twojej gotowości. Twoje priorytety oraz zasoby (takie jak np. czas, środki, wsparcie bliskich osób) są dla mnie bazą do tego, by wyznaczone cele były dla Ciebie realne do wprowadzenia.

W ciągu 2-3 dni od naszej rozmowy, wyślę do Ciebie wiadomość e-mail z podsumowaniem naszego spotkania. Dodatkowo otrzymasz ode mnie jasne informacje na temat dalszego sposobu postępowania. Wyliczę dla Ciebie rozkład makroskładników w diecie dostosowanej do Twoich potrzeb, przygotuję też dokładne zalecenia żywieniowe, które posłużą Ci w czasie dalszej pracy nad poprawą jakości Twojego żywienia.

Od tej pory towarzyszę Ci podczas Twojej drogi, służąc wsparciem i pomocą w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Chętnie porozmawiam z Tobą poprzez e-mail, msg na Facebooku lub Instagramie. Raz na dwa tygodnie umówimy się na wymianę e-maili – sprawdzimy wtedy Twoje postępy, ewentualne trudności, czy spostrzeżenia. Nie zostaniesz na początku swojej drogi sama 🙂 Naszą współpracę szacuję na około 4 tygodni, z możliwością przedłużenia, jeśli nastąpi taka potrzeba.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

konsultacja żywieniowa

Wystarczy, że napiszesz do mnie wiadomość poprzez maila (beata@cukrowata.pl), prywatną wiadomość na IG (@cukrowata) lub przez formularz kontaktowy– w odpowiedzi prześlę Ci dane do przelewu. Zdaję sobie sprawę z tego, że taka forma jest dość… uciążliwa. Stwierdziłam jednak, że działam z tym, co mam, do czego i Ciebie zachęcam 🙂

Nie. Konsultacja jest dla osób, które chcą sprawdzić, na ile ich sposób żywienia pokrywa się z aktualnym zapotrzebowaniem organizmu. W czasie jej trwania poznasz podstawy komponowania swoich posiłków, by móc samodzielnie żonglować pomiędzy produktami, bez konieczności używania dokładnego jadłospisu. Jeśli jednak jesteś zainteresowana jadłospisem szytym na miarę, skorzystaj z oferty pod tym linkiem.

  • wywiad + dzienniczek – na początku współpracy poproszę Cię o uzupełnienie wywiadu i dzienniczka żywieniowego – to moje podstawowe narzędzia do tego, by poznać Twój aktualny sposób odżywiania i główny obszar, nad którym będziemy pracować;
  • konsultacja – po uzupełnieniu wywiadu, umawiamy się na konsultację online w formie rozmowy wideo,
  • w ciągu dwóch-trzech dni od konsultacji, wysyłam do Ciebie maila podsumowującego naszą rozmowę ze wskazówkami na temat tego, co można zmienić w Twoim żywieniu już teraz; otrzymujesz także zalecenia żywieniowe oraz wyliczenia makroskładników adekwatnych do Twojego głównego celu i zaspokajających potrzeby Twojego organizmu
  • raz na dwa tygodnie kontaktuję się z Tobą za pomocą tzw. maila kontrolnego, by dowiedzieć się, jak Ci idzie – zachęcam Cię do zadawania pytań, byś dzięki m.in. poszerzaniu swojej wiedzy, zwiększyła szansę na powodzenie diety.

Dodatkowo, jestem dla Ciebie dostępna pod adresem e-mail oraz w wiadomości na IG – jako Klientka masz pierwszeństwo w uzyskiwaniu odpowiedzi na tematy związane z  szeroko pojętym żywieniem i zmianą nawyków. W czasie trwania naszej współpracy jestem Twoją wierną cheerleaderką 🙂 Kibicuję tak bardzo, jak potrafię  – to moja ulubiona część współpracy, kiedy swoim wsparciem dmucham leciutko w Twoje skrzydła, byś uwierzyła w to, że możesz wszystko 🙂

No cóż. Patrząc punkt wyżej pewnie zauważysz, że bardzo angażuję się we współpracę 1:1, a moje wsparcie dla Ciebie jest realne, o ile tylko zechcesz z niego korzystać. Jeśli nie jesteś pewna, czy kwota jest adekwatna do efektu, który osiągniesz – napisz do mnie, pogadajmy 🙂 Być może znajdę dla Ciebie inne rozwiązanie.

okładka

Pobierz

elastyczny plan żywieniowy, a w nim:

Pobierając jadłospis, jednocześnie zapisujesz się do mojego newslettera.

Cukrowata

dietetyczka

Cześć! Nie lubię jarmużu ani dużych udziwnień w kuchni.  Blisko mi zarówno do kanapki z serem, batonika WW, jak i wegańskiego leczo. Pokażę Ci tutaj, jak się odchudzać jedząc różnorodne, proste posiłki, by  jednocześnie odżywić swoje ciało. Zachęcę też do pracy nad sobą, bo wierzę, że wszystko zaczyna się w głowie! 🙂 

Beata

Newsletter

Pobierz 3-dniowy jadłospis

3 dni pełnowartościowych posiłków z listą zakupów i wartościami odżywczymi do każdego z nich.
Najnowsze przepisy
Przepisy