W poniedziałek zaczęłam dietę odchudzającą. Rano zrobiłam owsiankę z przepisu X, potem jogurt z bananem. Na obiad wleciała kasza z kurczakiem i warzywami. Potem batonik zbożowy do popołudniowej kawy i sałatka z jajkiem na kolację.” I jeśli tu kończy się Twój jadłospis, to serdecznie gratuluję!! Jeśli jednak po tym zdrowym i kolorowym dniu przychodzi czas, w którym Twoje dzieci idą spać, a nogi same prowadzą Cię do szafki z czekoladą, to… Witam Cię serdecznie w miejscu, w którym nie tak dawno sama byłam!

Chcesz poznać moją drogę? Zajrzyj do zakładki “o mnie”. A jeśli chcesz poznać odpowiedzi na pytania:

  • od czego zacząć odchudzanie, by było ostatnim w Twoim życiu?
  • dlaczego jedzenie słodyczy na diecie redukcyjnej jest ok?
  • jak zerwać z nawykowym jedzeniem (na tak zwanym “autopilocie”)?
  • czy istnieją proste przepisy do stosowania w czasie odchudzania?

…to zapraszam Cię do lektury mojej strony 🙂

Pobierz bezpłatny 3-dniowy plan posiłków i przepisów – korzystaj śmiało!